کد خبر: ۸۹۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 03 September 2020

 



ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان برگزار می شود

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان در ۱۰ محور برگزار خواهد شد.

مهدی پارسا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در زمان شیوع کرونا اظهار کرد: اصحاب رسانه در شرایط سخت کرونایی با دوربین، قلم و نگاه متعهدانه خود فعالانه عمل کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه دشمنان در جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد فضایی دوقطبی، تزریق ناامیدی و فتنه انگیزی هستند، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه و همچنین امیدآفرینی در جامعه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان در ۱۰ محور برگزار خواهد شد، گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی از محورهای جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، محور محلی معضلات صنعت چای و برنج را از دیگر محورهای جشنواره مذکور عنوان و تصریح کرد: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با روز بسیج رسانه در ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود.

پارسا با بیان اینکه اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در قالب خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر ۹۹ است و هر خبرنگار مجاز به ارسال پنج اثر در محورهای مختلف برای جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی آذر ۹۸ تا آبان ۹۹ در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان گیلان منتشر شده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار